χούμους παντζαρι
Νόστιμο, θρεπτικό και εύκολο χούμους με παντζάρι
1 Νοεμβρίου 2018
amygdala
Τα τρία βασικά προϊόντα του αμυγδάλου
7 Σεπτεμβρίου 2019
Εμφάνιση όλων

3+1 Διατροφικά Tips για ολική επαναφορά

οργάνωση_διατροφής
Άλλο ένα καλοκαίρι κλείνει το κύκλο του. Άλλος ένας Σεπτέμβρης πλησιάζει ανοίγοντας ένα νέο κύκλο, αυτό του φθινοπώρου! Γλυκιά μελαγχολία και μερική αποδιοργάνωση που καλεί για ολική επαναφορά σε μια κανονικότητα. Ανάμεικτα συναισθήματα που καλούμαστε να διαχειριστούμε για να επανέλθουμε σε καθημερινούς ρυθμούς. Νέα σεζόν σημαίνει αναστοχασμός, ανανέωση στόχων και προσδοκιών! Και όπως σε κάθε καινούρια αρχή υπάρχουν όχι μόνο προκλήσεις αλλά και ευκαιρίες με μια απροσδόκητη αισιοδοξία για θετικές αλλαγές! Κάθε Σεπτέμβρη λοιπόν έχουμε μία πρώτης τάξεως ευκαιρία να θέσουμε εκ νέου τις βάσεις για μια εποικοδομητική χρονιά, αφενός διατηρώντας όλα όσα έχουμε επιτύχει έως σήμερα, και αφετέρου να επιχειρήσουμε τη βελτίωση στους τομείς που μπορούμε να αλλάξουμε δημιουργώντας κατάλληλες συνθήκες για την κάθε επιθυμητή αλλαγή. Μπορούμε να αρχίσουμε με “3+1 χρήσιμα διατροφικά Tips” που βοηθούν στην αποτελεσματική οργάνωση της καθημερινότητάς μας και δημιουργούν ευεξία, εξοικονομώντας ταυτόχρονα χρόνο και ενέργεια.

3+1 χρήσιμα διατροφικά Tips για αποτελεσματική οργάνωση της καθημερινότητάς μας.

Λίστα του σουπερμάρκετ

Η λίστα του σουπερμάρκετ φαίνεται ότι βοηθάει στην οργάνωση και τη συνειδητή επιλογή τροφίμων, βάζοντας μας στη διαδικασία αξιολόγησης των πραγματικών μας αναγκών. Παραμένοντας συγκεντρωμένοι σε αυτά που χρειαζόμαστε, μπορούμε πιο εύκολα να ακολουθήσουμε ένα υγιεινό πλάνο διατροφής. Παράλληλα μας γλιτώνει από περιττά έξοδα που προκύπτουν από λάθος εκτίμηση των αναγκών μας ή αυθόρμητες αγορές. Η κατηγοριοποίηση των τροφίμων σε επιμέρους ομάδες π.χ. γαλακτοκομικά, αμυλούχα, κρέας, φρούτα, λαχανικά κλπ καθώς και η τήρηση κάποιου αρχείου μας βοηθάει να εξοικονομούμε χρόνο κάθε φορά που χρειαζόμαστε να οργανώσουμε τα ψώνια του σούπερμαρκετ. Για επιπλέον εξοικονόμηση χρόνου, μπορούμε πλέον να παραγγείλουμε τη λίστα του σούπερμαρκετ από το αντίστοιχο ηλεκτρονικό κατάστημα, αποφεύγοντας μετακινήσεις και κουβάλημα.

Οργάνωση τροφίμων

Η οργάνωση των τροφίμων στο ψυγείο και στα ντουλάπια μας βοηθάει στην εύκολη και άμεση πρόσβαση σε αυτά και προδιαθέτει ευχάριστα στη παρασκευή των γευμάτων μας. Λειτουργεί υπενθυμιστικά και μας εμπνέει να έχουμε ποικιλία, χωρίς να πλήττουμε από τη μονότονη κατανάλωση συγκεκριμένων τροφών. Δεν έχουμε παρά να προμηθευτούμε τα κατάλληλα δοχεία φύλαξης τροφίμων, τα οποία μας βοηθούν στην ασφαλή αποθήκευση και τακτοποίηση των τροφίμων αλλά και τη καλύτερη συντήρησή τους.

Ωράριο γευμάτων

Το σταθερό ωράριο γευμάτων μας βοηθάει να αποκτήσουμε άμεσα μία διατροφική ρουτίνα και να έχουμε ενέργεια καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, διατηρώντας την απόδοσή μας σε υψηλά επίπεδα και δημιουργώντας μας αίσθηση ευεξίας. Ένα πλάνο γευμάτων με σταθερές ώρες μας δημιουργεί ασφάλεια και ρυθμίζει το αίσθημα πείνας. Συνεπώς, όχι μόνο αποφεύγουμε την εξάντληση αλλά και τυχόν υπερφαγίες που συνοδεύουν την ανεξέλεγκτη πείνα.

Δραστηριότητα

Η δραστηριότητα, αν και δεν άπτεται του τομέα της διατροφής, βοηθάει εξίσου σημαντικά τη συνέπεια και τη δέσμευσή μας στην ισορροπημένη διατροφή. Ξεκλέβοντας χρόνο ή ακόμα καλύτερα προγραμματίζοντας το χρόνο για την αγαπημένη μας δραστηριότητα, κρατάμε υψηλά τα επίπεδα ευεξίας μας, διατηρούμαστε σε φόρμα, τονώνουμε την αυτοπεποίθησή μας και αποκτούμε επιπλέον κίνητρα για τη φροντίδα της διατροφής μας. Τέλος, ο προγραμματισμός της δραστηριότητας μας εξασφαλίζει ευχάριστα διαλείμματα στη καθημερινότητα, αποτελεί διέξοδο από τη ρουτίνα, μειώνει τα επίπεδα στρες και μας γεμίζει θετική ενέργεια.

Τι άλλο χρειάζεται να γνωρίζει κανείς για να πεισθεί ότι η ισορροπημένη διατροφή δε θέλει κόπο αλλά τρόπο; Καλή και δυναμική αρχή!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *